iminvarld

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ida Nilsson - 31 oktober 2010 22:21

Kvällens film: Bröllpsfotografen

Hoppas den är bra!   

Godnatt

Av Ida Nilsson - 31 oktober 2010 21:48

Rummet är nu fixat!!

Här är en liten del, vad tycks??

  

haha Hanna i dataskärmen!   

Av Ida Nilsson - 31 oktober 2010 19:42

Idag va det shopping som stod på shemat, jag hittade inte fotbollsskor som det va tänkt att jag skulle köpa men jag lyckades bränna iväg ca 750 spän ändå   

Jag kom hem med:

  

Ett par jeans, en plattång, hårinpackning, en necessär

  

ett jätte snyggt spetslinne

  

en mössa

  

Och sist men inte minst, VÄRLDENS godaste godis!!

Av Ida Nilsson - 30 oktober 2010 23:16

Jag drog till Johanna o kikade på lite film tidigare idag, the notebook närmare bestämt. En film i min smak   

  

O nu blir det ännu mera film, fast den här gången tänker jag krypa ner i min egen underbara säng o kolla.

Grown ups får det bli!

 Godnatt!



Av Ida Nilsson - 30 oktober 2010 15:01

Satan va kallt de börjar bli ute nu asså!

Höll på att frysa häcken av mej idag när jag, Sanna och pappa stod o kollade på Adams fotbollsmatch..!

Snart dax att inviga den nya vinterjackan tror jag   


  

Av Ida Nilsson - 30 oktober 2010 10:33

I miss you so, my dear friend!!

Hur ska jag stå ut utan dej i 2 hela veckor till?!   


  

Av Ida Nilsson - 30 oktober 2010 00:24

Tro det eller ej, men kvällen blev ganska så lyckad.

Det visade sig nämnligen att min ena faster är här i Gimo på besök den här helgen så jag o pappa cycklade dit, o va allmänt trevliga.  

Men nu är klockan precis halv 1, så de blir sova som gäller nu.

Dagen imorgon bjuder på fotbollsmatch och senare troligtvis hemma mys.


Godnatt!

Av Ida Nilsson - 29 oktober 2010 20:22

ååh vilken värdelös fredagskväll!

Trodde att jag skulle få finbesök, men icke icke...

Så snälla någon, kom o rädda mej från denna hemska tråkighet!   

Ovido - Quiz & Flashcards