iminvarld

Alla inlägg under maj 2011

Av Ida Nilsson - 24 maj 2011 22:14

Mina ben är borta nu...

eller ja, dom hänger o slänger mest.

Jag är tydligen inte tillräckligt tränad för att orka med både vallonloppet och en tuff fotbollsträning på samma dag  

men men nya tag imorgon!


over and out! 

Av Ida Nilsson - 24 maj 2011 17:35

Har haft en riktigt soft eftermiddag med film och gos med hunden!  

 vilket jag va väl värd efter denna tuffa skoldag... haha


Nu ska jag snart ta och byta om till en av mina vackra blåa outfits som jag bär nästan  varje kväll.

Nämligen dags för att klä om för fotbollsträning, invänta mamma, dra upp på samligen och sen glida iväg till Alunda för ännu en träning me Gimo dam!   


Tjingeling! 

Av Ida Nilsson - 24 maj 2011 14:48

Då var det gjort, ÅRETS FÖRSTA DOPP!

Välplanerat av oss att ta det just idag, typ den blåsigaste dagen på året, men de va bara att bita ihop. 

Och tro det eller ej mej jag frös inte det minsta, soft som fan!  


Men sen när vi skulle åka iväg från badet upptäckte vi att AG lyckats låsa in Alex nycklar i Epan.

Smart kille? nej....

Så vi ringde på förstärkning  och va till sist tvungna att slå in ena rutan  

   Ledsna miner i väntan på förstärkning..

    ...men till sist kom dom...



   ... då blev det glada miner igen...

    Resultatet av Anton och Alexs klantighet   





Av Ida Nilsson - 24 maj 2011 14:37

Teknikarbetet är äntligen klart!

Den funkar exemplariskt, stolt!   

 

Av Ida Nilsson - 24 maj 2011 14:32

Idag gick det årliga Vallonloppet av stapeln här i Gimo.

Alla elever på Vallonskolan springer 7km och försöker klara olika tidsintervaller för att både tävla individuellt men också för att få så många poäng som möjligt till klassen.

Mina resultat jag jag inte fått reda på än, men det kändes helt okej iaf  

Jag måste kolla på resultatlistan som förhoppningsvis kommer upp i kafeterian imorgon!  

Av Ida Nilsson - 24 maj 2011 13:43

Matchen mot Lidingö igår är något jag redan har förträngt så det gåe vi inte in på så mycket.

Slutade med en förlust iaf...


Skolan idag va chill, lite film och massa provgenomgångar.

Skrev dock ett spanska nationella som va über svårt! men men livet går vidare ändå  


Träningen idag gick sådär, en djävulsk huvudvär plågade mej under hela träningen och hindrade mig från att tänka klart  


men men, nu ska jag sova.. natt  

Av Ida Nilsson - 22 maj 2011 08:29

Gameday idag, ännu en...

Igår förluat mor UIF me 1-0 med Alunda.

Idag satsar vi på storvinst, Gimo IF - Lidingö.

Det blir en heldag med laget, trevligt trevligt, avgång 12.45 och hemresa vid kvällningen.


Annars då, hur mår ni?

Jag mår iaf kanon bra, fast vem gör inte det nu när det bara är chill i skolan  

Nu ska jag ta och kila ner för att försöka få i mig lite frulle, hejs!    



Bild ur östhammars nyheter för 2 veckor sedan.

uppe från vänster: Mattias, Tilda, Ida, Bosse, Esa

Nere från vänster: Josse, Jag, Ammy 

Av Ida Nilsson - 22 maj 2011 08:22

   Lilla jag på balen   Min otroligt stiliga kavaljer, Niclas!   Jag

  Jag och mina 2 bästa vänner   

Ovido - Quiz & Flashcards