iminvarld

Alla inlägg under november 2010

Av Ida Nilsson - 25 november 2010 23:21

En av världens vackraste låtar

Av Ida Nilsson - 25 november 2010 21:53

Dagen idag har varit helr okej faktist.

Började dagen med bad, riktigt kul.

Avslutade sen dagen med luciaövning, helt okej.


men vetskapen om att jag e ledig halva dagen imorgon och att jag o hanna kommer ha grymt roligt i helgen så går jag o lägger mig o sover gott, natt natt


  

typ 2-3 år gammal bild

Av Ida Nilsson - 24 november 2010 21:24

        

Av Ida Nilsson - 24 november 2010 20:50

Det är inte alltid lätt, jag är sjukt trött och har riktigt ont i magen.

Börjar misstänka att lilla Ida kommer innom en snar framtid bli ordentligt sjuk   

Ont i halsen igår o magen idag.. inte kul!

Och inte fick jag någon klipptid heller då friseringen hade stängt idag, får göra ett nytt försök imorgon.


Nu säger jag godnatt och krypder ner i sängen   

Imorgon är det bla. bad, luciaövning och fotbollsträning (om vädret tillåter= som gäller.. tagga!

Av Ida Nilsson - 24 november 2010 20:28

Sanna: så jävla pinsamt! jag somnade på slip-lektionen idag..

Pappa: jaha, va du lite sleepy?


hahaha så jävla tråkigt att de blev kul   

Av Ida Nilsson - 24 november 2010 08:59

Kul att man går upp vanlig tid ( vid 07.45) och får sen reda på att man har sovmorgon till 10.00

Aja tur att jag fick reda på det innan jag gick till skolan iaf, kan ju lägga mej i soffan nån timme. Inte helt fel de heller   


Efter skolan kommer jag sitta fastklistrad vid datan och skriva novell så fingrarna värker!

Ska försöka ta mig ner till torget för att beställa klipptid också hade jag tänkt, kanske kan tigga skjuts av mor min?   



Ovido - Quiz & Flashcards