iminvarld

Alla inlägg under januari 2011

Av Ida Nilsson - 31 januari 2011 16:14

4 Dagar kvar!!!   

Av Ida Nilsson - 31 januari 2011 07:48

  Jag hatar när nätterna går så snabbt!

När klockan ringde imorse trodde jag att jag hade sovit i max 1 timme...

Usch inte kul att pallra sej in i duschen då, vilket jag måste göra nu.

Första timmen idag är dans med mina älskade tjejer,  dans är en så bra start på veckan!


Av Ida Nilsson - 30 januari 2011 21:59

5 dagar kvar!!   


Och om exakt 2 timmar och 1 minut och 1 sekund är det bara 4 dagar kvar!!

Jag lääääängtar så jag blir helt galen!!   

Av Ida Nilsson - 30 januari 2011 21:51

Biologiboken och jag har varit goda vänner idag, eller mer som siamesiska tvillingar tror jag... det har iaf blivit MYCKET plugg.

Träningen idag va underbar, strålande sol, +- 0 grader och nästan hela härliga klungan av Gimo/Alunda brudar på plats!   


Bilderna jag lovade kommer troligtvis imorgon ist, det blev ingen tid över till bildredigering idag       


Nu ska jag ta och läsa igenom biologin en sista gång för idag!

Godnatt!

Av Ida Nilsson - 30 januari 2011 11:02

Gårdagens "duktiga Ida" försvann redan under städningen då Hanna ringde o bad mej komma till ishallen.

En liten röst sa till mej att jag måste vara hemma o plugga o städa klart, men vafan... vem som hellst fattar ju att hockey är roligare än plugg, så jag gick till ishallen   

Sen hamnade vi på världshuset i sällskap med Johanna, mums!

Efter det blev det filmmys i Johannas säng!   

Jag va även ute och fotade lite igår morse, bilderna kommer lite senare under dagen..


Idag får jag ta och plugga arslet av mig eftersom jag rymde från det igår..

Men som tur är så har jag träning vid 2, så de lättar ju upp hela dagen en aning   


Nu: biologiboken!!! -.-

Av Ida Nilsson - 29 januari 2011 11:05

  

Jag bjussar på en 3 år gammal bild på mej själv   

Av Ida Nilsson - 29 januari 2011 10:40

Städa, baka och plugga är det som står på schemat idag, och kanske att jag klämmer in en liten hockeymatch också.

Biologi, Matte och Svenska är det som ska pluggas, skönt att ha det gjort så slipper men stressa efter skolan o innan träningarna i veckorna.

Biologi prov på tisdag så det blir mest biologiplugg...

Men först av allt ska jag ta mej en låång och varm dusch     


Ett väldigt ointressant inlägg blev det visst, men men det får ni stå ut med  



Ovido - Quiz & Flashcards