iminvarld

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Planer för dagen

Av Ida Nilsson - 16 juni 2011 11:21

Äntligen är solen tillbaka, dock i sällskap av lite vita moln, men sol som sol ju!  

Innom en snar framtid kikar Johanna förbi här på grytis, och förtillfället ligger jag kvar o latar mig i sängen så jag tror det är dags att masa sig in i duschen och fixa mig för dagen... vilket innebär klä på mig o borta håret, sommaren är sminkfri!  


Bäst jag sätter fart! ' 

 
 
Ingen bild

mor

16 juni 2011 12:56

Tack Alvis, jag vill inte heller läsa Idas blogg med samma inlägg hela tiden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juli 2011 10:29

limnilsson.blogg.se     Det är här ni kan hitta mig nu!   Ny blogg och nya förutsättningar... Anledningen till bytet är att jag kan få ut mer av mina bilder nu. Så i nya bloggen kommer det krylla av bilder!    ...

Av Ida Nilsson - 8 juli 2011 10:29

limnilsson.blogg.se     Det är här ni kan hitta mig nu!   Ny blogg och nya förutsättningar... Anledningen till bytet är att jag kan få ut mer av mina bilder nu. Så i nya bloggen kommer det krylla av bilder!    ...

Av Ida Nilsson - 26 juni 2011 22:41


  

Av Ida Nilsson - 23 juni 2011 16:27

   Tema lektion i 7:an (?)   Dansshow i 9:an    Knutmasso 2011   Dansshow i 8:an   Fotografering i 9:an   Sista tema timmen ever     Knutmasso 2010       Jag älskar er!  ...

Av Ida Nilsson - 20 juni 2011 22:50

Första dagen på sommarjobbet avklarad! Om tiden fortsätter att gå så snabbt som den gjorde idag så kommer mina 2 jobbveckor vara över på ett kick.   Att ligga hemma o dega i en vecka innan man ska börja jobba är ingen bra idé, helt sjut så tröt...

Ovido - Quiz & Flashcards