iminvarld

Alla inlägg under december 2010

Av Ida Nilsson - 30 december 2010 15:20

Torsdag idag, och snart drar jag iväg till Hanna för att spendera natten där, kommer bli grymt!   

Imorgon är det finmiddag i Åstorp o sen drar vi tillbaka till Gimo fram mot kvällen, kommer nog också bli grymt!


  

Igår va den nya vita tröjan på, och idag kör jag på nya koftan, nya brallorna och nya strumorna...

Av Ida Nilsson - 30 december 2010 09:33

  

Haha lite stirriga ögon kanske...

Av Ida Nilsson - 30 december 2010 09:25

Det måste vara något fel på mig just nu, normalt så är jag utvilad efter 7-8 timmars sömn men inte igår inte.

Jag sov ca. 2 timmar på dan, o sen kollade jag bara på film hela dagen och sen drog jag och tränade ( vilket faktist gick riktigt bra!) efter det va det bara sängen som gällde och nu 9 timmar sömn senare är jag fortfarande trött.. Helt otroligt!


Av Ida Nilsson - 29 december 2010 23:55

Igår åkte jag o Hanna in till Uppsala och lunchade på Cupido och shoppade loss lite grann på mellandagsrean   

Det jag kom hem med var:

 

Ett par svarta crocker jeans

 

Gulliga svarta strumpor

 

En mysig vit stickad tröja

  

Och en grå/beige stickad race marine tröja   


Jag är riktigt nöjd med min köp!

Av Ida Nilsson - 29 december 2010 23:43

 

Älskar när man blundar på bilder (Y)

Våran lilla prinsessa

    

 

Inte den bästa bilden, men jag innan festen iaf

  

Av Ida Nilsson - 29 december 2010 23:28

Som rubriken säger, Bättre sent än aldrig, här kommer bilder från julafton   

 

Kära bror på julaftonskvällen 


  Han e ju för underbart duktig på att slå in paket min bror   

Den fina väskan jag fick

         

Av Ida Nilsson - 24 december 2010 14:22

Julmys med familjen är dagens höjdpunkt!

Kalle anka och fika står på tur.

Sen laga mat, äta och till sist paketöppning.

 

GOD JUL!

 

 

Av Ida Nilsson - 23 december 2010 21:59

Måndag: kort dag i skolan, åkte och klippte mig och blekte sedan slingor.


Tisdag: Skolavslutning,  tog 11 bussen in till stan med Hanna, Ellen och Anna. Shoppade de sista julklapparna + 2 st klänningar.


Onsdag: Mysig förmiddag med julklappsinslagning och pyntning av gram tsm med Hanna och Ellen


Torsdag: Julstäd, slog in de sista klapparna, la sen alla klappar under granen och soffmys med glögg tsm med familjen.


Fredag:  JULAFTON!!   



Ovido - Quiz & Flashcards