iminvarld

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Årets första dopp och inlåsta nycklar.

Av Ida Nilsson - 24 maj 2011 14:48

Då var det gjort, ÅRETS FÖRSTA DOPP!

Välplanerat av oss att ta det just idag, typ den blåsigaste dagen på året, men de va bara att bita ihop. 

Och tro det eller ej mej jag frös inte det minsta, soft som fan!  


Men sen när vi skulle åka iväg från badet upptäckte vi att AG lyckats låsa in Alex nycklar i Epan.

Smart kille? nej....

Så vi ringde på förstärkning  och va till sist tvungna att slå in ena rutan  

   Ledsna miner i väntan på förstärkning..

    ...men till sist kom dom...



   ... då blev det glada miner igen...

    Resultatet av Anton och Alexs klantighet   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juli 2011 10:29

limnilsson.blogg.se     Det är här ni kan hitta mig nu!   Ny blogg och nya förutsättningar... Anledningen till bytet är att jag kan få ut mer av mina bilder nu. Så i nya bloggen kommer det krylla av bilder!    ...

Av Ida Nilsson - 8 juli 2011 10:29

limnilsson.blogg.se     Det är här ni kan hitta mig nu!   Ny blogg och nya förutsättningar... Anledningen till bytet är att jag kan få ut mer av mina bilder nu. Så i nya bloggen kommer det krylla av bilder!    ...

Av Ida Nilsson - 26 juni 2011 22:41


  

Av Ida Nilsson - 23 juni 2011 16:27

   Tema lektion i 7:an (?)   Dansshow i 9:an    Knutmasso 2011   Dansshow i 8:an   Fotografering i 9:an   Sista tema timmen ever     Knutmasso 2010       Jag älskar er!  ...

Av Ida Nilsson - 20 juni 2011 22:50

Första dagen på sommarjobbet avklarad! Om tiden fortsätter att gå så snabbt som den gjorde idag så kommer mina 2 jobbveckor vara över på ett kick.   Att ligga hemma o dega i en vecka innan man ska börja jobba är ingen bra idé, helt sjut så tröt...

Ovido - Quiz & Flashcards